
Asiakkaidemme tulokset
150K €
LIIKEVAIHTOA TUOTETTU
8
ASIAKKAITA AUTETTU
7200+
TUNTIA SÄÄSTETTY
Haluatko sinäkin
maksimoida tulokset?
Oletko kyllästynyt hoitamaan rutiinitehtäviä manuaalisesti, kun muut yritykset tekevät sen automaattisesti
Tuntuuko sinusta, että kiinteistönvälittäjä sinulla menee aivan liikaa aikaa muuhun, kuin myymiseen?
Jos saisit säästettyä 10-20 työtuntia viikostasi, käyttäisitkö ajan myymiseen vai olisiko sinulla enemmän vapaa aikaa? Oletko valmis nostamaan liikevaihtoasi 20-30%?
Jos tämä kuulostaa tutulta: Loimme ratkaisun, jonka avulla voit toteuttaa tämän.
Tämän kaavan avulla, saavutat aiemmin mainitut tulokset!
Totuus on se, että tälle ei ole mitään "salaista" tapaa...
Jotta voimme toteuttaa tulokset, meidän täytyy ymmärtää ongelmat
Keskeisiä aikaa vieviä prosesseja kiinteistönvälityksessä on:
Näyttöjen varaukset. Jatkuvaa pompottelua puhelimessa, jotta saadaan sovittua aika, joka sopii kaikille osapuolille : Ostajalle, Välittäjälle, asunnon omistajalle.
Liidit tulevat sinne sun tänne. Osa liideistä tulee mailiin, osa tulee asiakashallintapaneeliin. Automaatiomme avulla kaikki liidit löytyvät yhdestä paikasta selkeästi. Tulivat ne sitten etuovesta, oikotiestä tai verkkosivuiltanne.
Kiinteistönvälittäjät käyttävät paljon aikaa markkinatiedon etsimiseen, vertailuun ja tulkitsemiseen voidakseen vastata asiakkaiden peruskysymyksiin nopeasti ja luotettavasti.
Asiakkaiden kysymyksiin kuluu aikaa, ettekä välttämättä kerkeä vastaamaan heti. Tämän takia tulee menetettyä liidejä
Luomme ratkaisut näille ongelmille ja halutessanne teidän tunnistamiin ongelmiin.
Tämän avulla useat kiinteistönvälittäjät ja toimistot ovat kasvattaneet liikevaihtoa ja säästäneet 15+ työtuntia viikossa



